Trygghet, dedikation och expertis

 

  Vårt erfarna team av OpenText NetIQ-certifierade specialister hjälper till att upprätthålla och förbättra din verksamhets OpenText NetIQ-lösning

  Med en garanterad responstid på en timme kan du vara säker på att alltid få omedelbar hjälp från våra OpenText NetIQ-experter.

 Med en personliga Technical Account Manager och Customer Success Manager vid din sida, kan din verksamhet dra full nytta av OpenText NetIQ-lösning.

CLOUDWORKS' NETIQ MANAGED SERVICES

Success Management

Vårt Customer Success-team säkerställer att din verksamhet har de nödvändiga verktygen och rätt stöd för att effektivt uppnå ert mål. Vi anpassar och vidareutvecklar din verksamhets OpenText NetIQ-lösning löpande, så att er kan få full nytta av er investering. Med en personlig Technical Account Manager får din verksamhet en fast sparringspartner och IAM-rådgivare, och vår dedikerade Customer Success Manager ansvarar för att säkerställa er framgång.

Support

Vi är här för att hjälpa din verksamhet med OpenText NetIQ. Verksamhetens IAM-infrastruktur är i trygga händer med vårt erfarna IAM-supportteam. Med vår garanterade svarstid på 1 timme året runt, är vi alltid tillgängliga för att lösa eventuella problem, oavsett när de uppstår.

Kickstart

Våra erfarna IAM-specialister genomför en grundlig översyn av er verksamhets OpenText NetIQ-lösning med fokus på säkerhet, prestanda och allmänt driftstillstånd. På så vis säkerställer vi att allt fungerar problemfritt, samtidigt som vi blir bättre bekanta med er specifika konfiguration. Efter hälsokontrollen presenterar vi vår rapport och ger er våra rekommendationer för vidare förbättringar.

Konsulttjänster

Vi hjälper till att maximera värdet av OpenText NetIQ i verksamheten och säkerställa att lösningen fortsätter att fungera optimalt.

Erfarna IAM-specialister

 

Våra IAM-specialister och arkitekter anses vara några av de ledande säkerhetsexperterna i Norden.

Konsulterna utvecklar kontinuerligt sin kompetens genom att enbart arbeta med IAM-projekt, samt genom våra skräddarsydda program för kompetensutveckling och interna initiativ för kunskapsdelning. Dessutom bidrar det goda samarbetet med våra tekniska partners till att hålla oss uppdaterade om deras produkter och lösningar, samt trenderna inom området.

Möte

Boka ett möte med oss

 

Vill du diskutera möjligheterna för din verksamhet med vår OpenText NetIQ Managed Services?

  Boka ett möte här!