Trygghet, engagemang och expertis
Genom att kombinera Oktas ledande IAM-lösning med vår förstklassiga Managed Service är din verksamhet säker på en smidig och robust IAM-lösing.
Vårt skicklig supportteam är alltid här för att säkerställa att din IAM-infrastruktur fungerar i toppskick.
Med en dedikerad Technical Account Manager och Customer Success Manager vid din sida kan du vara trygg med att din verksamhet får kontinuerligt stöd.
OKTA MANAGED SERVICES
Success Management
Vårt Customer Success-team säkerställer att din verksamhet har de nödvändiga verktygen och rätt stöd för att effektivt uppnå ert mål. Vi anpassar och vidareutvecklar din verksamhets Okta-lösning löpande, så att ni kan få full nytta av er investering. Med en personlig Technical Account Manager får din verksamhet en fast sparringspartner och IAM-rådgivare och vår dedikerade Customer Success Manager ansvarar för att säkerställa er framgång.
Support
Vi är här för att hjälpa dig och din verksamhet med Okta. Vårt erfarna Okta-supportteam tar hand om verksamhetens IAM-infrastruktur, och med 24/7-support är vi alltid tillgängliga, så att ni kan känna er trygg med att vi är redo att lösa alla problem omedelbart.
Kickstart
Våra erfarna IAM-specialister utför en grundlig översyn av din verksamhets Okta-lösning, med fokus på säkerhet, prestanda och allmän hälsa. På så vis säkerställer vi att lösningen fungerar problemfritt. Vi presenterar en detaljerad rapport och ger din verksamhet våra rekommendationer för ytterligare förbättringar och anpassningar av er Okta-lösning.
Konsulttjänster
Vårt erfarna team av IAM-specialister och skickliga utvecklare är redo att anpassa Okta till din verksamhets olika behov, även utöver det ursprungliga implementeringsomfånget. Vi hjälper dig att maximera värdet av Okta i din verksamhet och säkerställa att lösningen fortsätter att fungera optimalt.
Erfarna IAM-specialister
Våra IAM-specialister och arkitekter anses vara några av de ledande säkerhetsexperterna i Norden.
Konsulterna utvecklar kontinuerligt sin kompetens genom att enbart arbeta med IAM-projekt, samt genom våra skräddarsydda program för kompetensutveckling och interna initiativ för kunskapsdelning. Dessutom bidrar det goda samarbetet med våra tekniska partners till att hålla oss uppdaterade om deras produkter och lösningar, samt trenderna inom området.
Boka ett möte med oss
Vill du diskutera möjligheterna för din verksamhet med vår Okta Managed Services?